Клієнти ПриватБанку масово почали скаржитися на проблеми із банкоматами.
Під час вимикання світла вони припиняють видачу готівки, навіть якщо вже списали її з картки.
Таким чином, після відновлення живлення гроші клієнта може отримати зовсім інша людина.
Один із постраждалих написав на форумі сайту “Мінфін”, що двічі знімав із картки різні суми готівки.
Перша операція пройшла успішно, а під час другої зникло живлення. У цей момент гроші з картки клієнта вже зняли і банкомат якраз відраховував готівку. В результаті чоловік втратив 10 тис. грн та ще 100 грн комісії. Саму карту йому, на щастя, удалося забрати. Клієнт відразу ж зателефонував до служби підтримки ПриватБанку, де йому пообіцяли розібратися з цією ситуацією протягом трьох днів, оскільки необхідно провести інкасацію банкомату і звірити дані системи з кількістю наявних у ньому готівки.
При цьому працівники банку зв’язалися з постраждалим клієнтом лише через тиждень і повідомили, що факт збою банкомату не підтвердився і запропонували звернутися на лінію 3700 або онлайн-підтримку у разі незгоди з рішенням банку.
Як пишуть клієнти ПриватБанку на форумі сайту «Мінфін», є велика ймовірність, що їхні гроші після включення банкомату міг отримати навіть звичайний перехожий.
Адже в більшості випадків у момент відключення світла готівка вже знаходилася в механізмі видачі.
Так що клієнт, який підійшов до банкомату відразу після його включення або навіть випадкова людина, яка була поруч, могли безперешкодно забрати чужі гроші.