fbpx

Інструкція для пасажирів: як повернути електронний квиток на поїзд та на яку компенсацію розраховувати

Обмеження на повернення електронних квитків діятиме до закінчення новорічно-різдвяних свят.

“Укрзалізниця” на місяць, від 12 грудня і до 14 січня, ввела обмеження на повернення електронних квитків – для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди. Здати квитки та забрати гроші можна через залізничні каси або надіслати поштою. Цей мораторій не діятиме для міжнародних поїздів у сполученні з Польщею, пише ТСН.

Перевізник пояснив, що “переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема, зимові свята, викуповується через Інтернет у перші хвилини відкриття продажу. Водночас простежується тенденція щодо повернення значної частини викуплених квитків (переважно у нічні години), що, так чи інакше, корелюється з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами.

Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їхнього подальшого перепродажу. У результаті створюється штучний попередній дефіцит, що викликає справедливе невдоволення та нарікання громадян, котрі збираються подорожувати”.

Читайте також: Курс НБУ на 15 грудня: валюта знову суттєво посилила свої позиції

Для повернення коштів необхідно:

Пред’явити до каси роздрукований посадковий документ та документ, що посвідчує особу (паспорт, військовий квиток, студентський квиток, посвідчення водія, службове посвідчення).

Повернути проїзні документи до відправлення поїзда можна як особисто, так й іншим особам.

Після відправлення поїзда повернення коштів за квитки здійснюється на підставі документа, що посвідчує особу, прізвище та ім’я якої зазначено в проїзному документі.

Кошти повертають лише на банківські рахунки (картки).

Сума повернених коштів за невикористаний проїзний документ залежить від часу до та після відправлення поїзда:

– не менше ніж за 24 години до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка і плацкарти (з вирахуванням комісійних зборів);

– від 24 до 9 годин до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка і 50% вартості плацкарти;

– менше ніж за 9 годин до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка, а вартість плацкарти не виплачується;

– після відправлення поїзда, але не більше ніж через годину після його відправлення – виплачується 10% вартості квитка і плацкарти.

Пасажири, які перебувають далеко від залізничних кас чи за кордоном, або не мають змоги за станом здоров’я, інших поважних причин звернутись до кас особисто, можуть надсилати роздруковані електронні квитки на адреси регіональних філій за місцем проживання чи на адресу філії “Пасажирська компанія”.

Також слід написати заяву, в якій необхідно зазначити інформацію банківської платіжної картки в обсязі, необхідному для здійснення переказу коштів. До заяви повинні долучатись додаткові довідки, наприклад про тимчасову непрацездатність, підтвердження перетину кордону тощо.

Адреси для письмових звернень:

ПАТ “Укрзалізниця”, 03680, м. Київ-150, вул. Тверська, 5.

Філія “Пасажирська компанія”, 01032, м. Київ, вул .Симона Петлюри, 21-А.

Регіональна філія “Донецька залізниця”, 84404, Донецька обл., м. Лиман, вул. Привокзальна, 22.

Регіональна філія “Львівська залізниця”, 79000, м. Львів, вул. Гоголя, 1.

Регіональна філія “Одеська залізниця”, 65023, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19.

Регіональна філія “Придніпровська залізниця”, 49602, м. Дніпро, просп. Д. Яворницького, 108.

Регіональна філія “Південна залізниця”, 61052, м. Харків, вул. Євгена Котляра (колишня Червоноармійська), 7.

Регіональна філія “Південно-Західна залізниця”, 01601, м. Київ, вул. Лисенка, 6.

You cannot copy content of this page