fbpx

І тут я взагалі “випав”: російський науковець пояснив чому на Кримському мості не змогли зістикувати прольоти

Напередодні стало відомо, що будівельники Кримського моста не змогли зістикувати металеві прольоти автомобільного шляхопроводу в морі на ділянці “Насип – Фарватер” у районі Керченського півострова. Сьогодні ж стало відомо, що це відбулося наслідок нерівномірного осідання основних опор.

Про це в коментарі виданню InfoResist розповів кандидат геолого-мінералогічних наук, старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук Юрій Медовар.

“Вже сказали, що там будувати його взагалі не можна. Я в курсі, що там пішла нестиковка за рахунок нерівномірного осідання основних опор. Ось на самому початку, коли вони спорудили центральну арку, яка вагою 10 тисяч тонн, просадка пішла нерівномірно”, – розповів експерт.

На думку Медовара, цілий міст необхідно розібрати і на цьому ж завершити.

Але вони чомусь вперлися. Заради Путіна роблять всю цю справу далі. Розумієте, цей міст ще не закінчений, по ньому ще ніхто не їздив і вже нерівномірне осідання. А коли поїдуть всілякі паровози з 60-тонними цистернами, там ще буде 10 тисяч тонн, і відповідно все це спливе далі. Мій прогноз, – що будувати там не можна, тому що там не та основа,– пояснив російський науковець.

При цьому він наголосив, що такі аркові мости можна будувати тільки на скельних породах, які не просідають, а не на глибині. Медовар також акцентував увагу на інформації про те, що у міст вмонтовують “якісь датчики, які зможуть захистити міст від дев’ятибального зeмлeтрусу”.

“Я взагалі “випав”, тому що зeмлeтрус відбуватиметься не на поверхні моря, а внизу. І незрозуміло, як піде плита, поперечна хвиля, поздовжня хвиля. А можете собі уявити 9-бальний штoрм у Керченській протоці? Від моста нічого не залишиться відразу і жодні датчики не врятують”, – запевнив експерт.

Читайте також: “Тiлa виявили за кілька днів після cмeртi”: з’явилися подробиці cтрaшнoї зaгибeлi цілої родини на Харківщині (відео)

Джерело.

You cannot copy content of this page