Їх виробляють з дерева. На дужках окулярів вирізблений орнамент, таким чином у дизайні поєднюються старовинні традиції та сучасна мода.
Ще одна причина зрозуміти, що для українців немає нічого неможливого. Головне вірити в себе та йти до мети. Історія про український бренд окулярів Hetmans, який став справжньою сенсацією, пише Радіо Максимум.
Засновник компанії Нік Розар народився в Брукліні. Одного разу він відправився в Україну, щоб більше дізнатися про своїх предків. У Карпатах його сильно вразило мистецтво місцевих майстрів-різьбярів по дереву. Це спонукало його пошукати способи застосувати цей стиль в США. Однак він розумів, що автентичні тарілки, шкатулки або меблі не мають жодних шансів на успіх серед американських споживачів.
Одного разу він побачив у свого друга сонцезахисні окуляри, які були виконані з дерева. Придивившись до них – Нік зрозумів, що по їх поверхні можна було б пустити різьблений орнамент. Так на свій й з’явився український бренд Hetmans.
Окуляри створюють у США, а різьблення роблять в Івано-Франківську. Вони продаються під девізом “Мистецтво, яке ви одягаєте”. Вартість однієї пари становить 170 доларів США.
До речі, українськими окулярами стали цікавитися й американські знаменитості. Нещодавно популярна американська телеведуча Карлі Ріттер присвятила бренду повідомлення на своїй бізнес-сторінці в Facebook. Вона зустріла Ніка Розара у Нью-Йорку і придбала у нього модний аксесуар.
На сайті бренду вказано: “обота наших художників є продуктом багатьох поколінь майстрів, які були до них. Дерево – позачасова частина української культури. Наша співпраця відображає роботу давніх традицій”.
Читайте також: В Україні відновили випуск мотоцикла “Дніпро”: озвучена вартість