Компанія експрес-доставки “Нова пошта” заявляє, що через втручання працівників внутрішньої безпеки Державної фіскальної служби в роботу сектору митного оформлення міжнародних експрес-відправлень у сортувальній станції компанії відбувається затримка поставок клієнтам і, відповідно, накладення штрафних санкцій з боку інших державних органів. Про це йдеться в повідомленні компанії.
“Уже 5-й день працівники внутрішньої безпеки ДФС втручаються в роботу сектору митного оформлення міжнародних експрес-відправлень у нашій сортувальній станції, куди надходять посилки з міжнародних напрямків. Не надавши жодних пояснень, вони оглядають усі без винятку посилки, несанкціоновано фотографують і знімають на відео прийом посилок з авіа- і навіть автомобільних рейсів і заважають їх обробці, створюючи штучні перешкоди. При цьому якихось порушень, які б давали підстави для такого поглибленої уваги, не виявлено”, – зазначається в повідомленні.
В “Новій пошті” підкреслюють, що необґрунтоване втручання в роботу компанії з боку ДФС призводить до затримки поставок клієнтам і до накладення штрафних санкцій з боку інших державних органів.
“ДФС має право зробити перевірку, однак зараз перешкоджання роботі нашого митного пункту відбувається всупереч чинному законодавству”, – зазначають у компанії.
За даними “Нової пошти”, у січні-квітні 2017 року “Нова пошта Інтернешнл”, що входить у групу компаній “Нова пошта”, доставила в Україну більш як 2,2 млн міжнародних відправлень, при цьому в держбюджет було сплачено майже 1 млн гривень податків за декларуванням товарів фізосіб.
“З огляду на кілька інформаційних атак на “Нову пошту Інтернешнл” з боку зацікавлених осіб/компаній, ми робимо висновок, що ці акції сплановані й спрямовані на те, щоб дискредитувати компанію. Про мету дискредитації ми можемо тільки догадуватися”, – зазначається в повідомленні.
Читайте також: Нацбанк оголосив про серйозні зміни на валютному ринку
“Нова пошта” наголошує, що в компанії очікують припинення неправомірних дій з боку внутрішньої безпеки ДФС, і в противному випадку планують звернутися в суд.
Як повідомлялося раніше, у грудні 2016 “Нова пошта” спільно з найбільшим китайським логістичним оператором SF Express запустила послугу доставки посилок з китайських інтернет-магазинів.
В 2016 “Нова пошта” збільшила кількість оброблених відправлень на 17,6% до 110 млн.
“Нова пошта” – оператор на ринку експрес-доставки поштових відправлень по Україні, створений в 2001 році.
Поштові відділення компанії розташовані в містах і селищах по всій країні, а великі вантажні відділення – у промислових зонах обласних центрів.