Група компаній EVO (компанія “Уапром”) закриє торговельний майданчик Aukrо (компанія “Аукро Україна”) з 1 жовтня 2016 року. Про це сказано в повідомленні прес-служби компанії, передають Українські Новини.
Активні продавці Aukrо – 64 тис. компаній – збережуть свій бізнес, продовживши роботу в маркетплейсах EVO – Prom.ua, Bigl.ua і хендмейд-платформі Crafta.ua.
“Ми надаємо підприємцям можливість не тільки зберегти свій бізнес, а й істотно його розвити. Вони одержують можливість продавати на онлайн-маркеті Bigl.ua або Prom.ua. При цьому ми зберігаємо їх рейтинг і відгуки їм не доведеться починати з нуля. Для торговців антикваріатом і колекціонерів ми створюємо спеціальний розділ на Crafta.ua”, – заявив директор з розвитку групи компаній EVO Денис Горовий.
Читайте також: Чи буде курс долара 30 гривень: прогнози експертів
Він підкреслив, що в EVO автоматизували перенесення товарів, рейтингів і відгуків. Таким чином, у продавців не виникне незручностей.
Раніше Aukrо, приєднавшись до групи, став 10-м великим проектом EVO, куди вже входять українські торговельні майданчики Prom.ua, Bigl.ua, Kabanchik.ua, Crafta.ua, Zakupki.prom.ua, Goodini.ua, а також низка маркетплейсів у Білорусі, Казахстані й Росії.
Як повідомлялося раніше, засновники української торговельного інтернет-майданчику Prom.ua об’єднали 7 інтернет-проектів у групу компаній EVO.
Група компаній EVO (компанія “Уапром”) і Aukrо (компанія “Аукро Україна”) завірили процес входження маркетплейсу Aukro.ua до складу EVO.
Aurko.ua входить до числа найбільш пізнаваних брендів на ринку електронної комерції України.
Читайте також: Оновлене меню в Раді: тигрові креветки, “Бламанже” та знижені ціни