fbpx

10 знаменитостей без вищої освіти

Навчання – світло! А не навчання – зірка на голлівудській Алеї Слави. Для деяких американських кінозірок це спірне твердження стало реальністю

Багато творчих людей з тих чи інших причин не люблять відвідувати шкільні заклади. Найчастіше вони сильно відрізняються від своїх підлітків і не знаходять там друзів. Або ж вони настільки талановиті з дитинства, що через численні зйомки вони просто не встигають відвідувати школу.

Але факт залишається фактом, ці 10 знаменитостей так і не отримали вищої або середньої освіти.

Читайте також: “Бачите людей позаду мене?”: прощальний пост Кіану Рівза підкoрив мережу

Роберт де Ніро

Так і не отримав атестата про повну загальну середню освіту через численні зйомки.

Марк Уолберг

Через проблеми з законом не закінчив школу, але в 2013 році у віці 42 років вирішив все ж отримати атестат.

Аль Пачіно

Завалив всі іспити і був відрахований зі школи в 17 років.

Райан Гослінг

Кар’єра здалася молодому Гослінгу важливішою за школу.

Джонні Депп

Був відрахований зі школи за хуліганство у віці 15 років.

Ніколас Кейдж

Поки єдиний зі списку хто здобув середню освіту, але далі вчитися молодий Кейдж не хотів і тому вирішив спробувати свої сили в акторській майстерності.

Том Круз

Має тільки середню освіту.

Роберт Дауні-молодший

Актор закінчив школу в 16 років і почав відвідувати різні кастинги.

Джим Керрі

Народившись у бідній родині, Джим в 16 років був змушений кинути школу і піти працювати, щоб утримувати хвору матір. (В США є середня школа (до 14 років) і старша школа (до 18 років), потім – навчання в коледжі.) Згодом доля не залишила без уваги благородне прагнення Джима подбати про матір – він
став одним з найбільш високооплачуваних акторів Голлівуду.

Камерон Діаз

А ось Діаз кинула школу в 16 років, щоб стати найпопулярнішою моделлю. Кар’єра моделі Кемерон вдалася, вона стала відомою, і її запросили зніматися в кіно. Так співвпало, що її дебютним фільмом став фільм «Маска», в якому також знявся Джим Керрі.

Джерело.

You cannot copy content of this page