Події
Український телеканал допоміг пропагандисту Кисельову зняти “сюжет” про Україну

Телеканал екс-регіонала Євгена Мураєва NewsOne допоміг телеканалу “Россия-1” і його ведучому Дмитру Кисельову зняти пропагандистський сюжет про Україну Про це пише сайт “Четверта влада”.

У сюжеті, героєм якого став сам Мураєв, а також новий “телеведучий” NewsOne Євген Червоненко, йшлося про утиски свободи слова, а також про те, що в Україні збираються заборонити російську мову. При цьому Кисельов піарив телеканал Мураєва, а в сюжеті звучала неправдива інформація про його високі рейтинги.

Пропагандисти Кисельова також процитували окремі фрази з телешоу Євгена Червоненка, який працює ведучим на NewsOne.

Колишній “помаранчевий” міністр заявив, що після виступу на телеканалі “Россия-1” він отримує погрози від радикалів, а також лякав глядача тим, що в Україні скоро з’являться “cексоти”, які будуть рахувати супутникові тарілки і “підглядати, хто в ліжку з дружиною займається ceксом і дивиться російські телеканали”.

Читайте також: Майора ЗСУ надовго кинули за ґрати за спробу викрасти літак для Росії

Поскаржився співробітникам Кисельова на переслідування і сам Євген Мураєв.

“На нас тиснуть, і я не буду зараз пояснювати як”, – розповів він.

Після цього росіяни показали кадри нападу на телеканал “Інтер” людей Дмитра Корчинського, а також конфлікт депутатів ВО “Свобода” з директором Першого Національного, який стався в березні 2014 року.

Джерело.

Реклама

Related Post

facebook