Непродані вчасно товари отримують нові стікери, а термін придатності виправляється коректором.
Продавці столичного супермаркету навчилися “омолоджувати” прострочені товари з допомогою наклейки нових стікерів, а термін придатності виправляють коректором.
Про це у соцмережі написала журналістка Леся Гасич, опублікувавши фото з місця “злочину”.
За її словами, вона проходила повз вітрину сирів і помітила покупця, який сперечається з представником магазину.
“Повертаючись, я зупинилася біля них. Причина конфлікту: магазин виставляє на полиці продукт, у якого давно закінчився термін придатності, приклеївши при цьому нові наклейки. Покупець стверджував, що він вже скаржився на це, товар зняли, а після його відходу виставили на місце з новими етикетками. Помітно на фото, що заводський термін придатності замазаний коректором”, – повідомляє журналістка.
На фото видно, що “омолодження” зазнав дорогий сир, який, очевидно, залишився нереалізованим через свою ціну.
Читайте також: Киянка продемонструвала як нас дурять в супермаркетах (відео)