Дозвілля

Для Brocard війни в Україні немає: як росіянка продає українцям парфумерію та ігнорує агресію РФ

By Nataliya k

April 02, 2022

Найбільша українська парфумерна мережа Brocard наполегливо ігнорує війну Росії проти України. Коли їхні конкуренти організовують гуманітарну допомогу, жертвують свій виторг на потреби армії, відмовляються від співпраці з російськими партнерами, у Brocard навіть не вимовляють слово “війна”.

Причина – володіє мережею москвичка Тетяна Володіна. Щорічний виторг компанії становить понад 3,4 млрд грн (дані YouControl).

Російська бізнес-леді Тетяна Володіна купила український Brocard ще у 2010-му.

З початком повномасштабного вторгнення Росії, компанія перестала спілкуватися зі своїми клієнтами. Перше повідомлення у соцмережах з’явилося вже 3 березня. Зрозуміло, без згадки про війну, агресії Росії. Без осуду воєнних злочинів Путіна. “Головне – це мир і люди”, – повідомив Brocard через 8 днів повномасштабної війни.

Після того, як тисячі клієнтів Brocard обурилися позицією мережі, зажадали у компанії озвучити свою позицію, в мережі зробили свій вибір – обмежили можливість розміщувати коментарі та продовжили вдавати, що війни немає.

Єдине, що “натякає” про ситуацію в Україні на сторінках Brocard, – нагадування, що під час повітряної тривоги магазини закриваються, пише OBOZREVATEL.

Фото: Обозреватель.

04/03/2022