fbpx
Авто
Без розмитнення, за 6000 грн в рік: Ексклюзивне інтерв’ю AUTO.RIA з одним із авторів ідеї – нардепом Володимиром Парасюком

Ігноруючи чутки, ми завжди звертаємось до першоджерел інформації. Цього разу ми поспілкувались з Володимиром Парасюком, народним депутатом, який озвучив ідею легалізації автомобілів на іноземній реєстрації та вирішення низки супутніх проблем. Отже, чи є насправді ідея дозволити тимчасове ввезення по «абонплаті», і якщо так – скільки це буде коштувати, які обмеження будуть передбачені, хто зможе скористатись новими можливостями, а хто ні?

Володимир Парасюк : Так, насправді така ідея є і зараз вона активно обговорюється. Є ряд проблем, які потрібно вирішити. Одна з них – вимивання валюти з країни, оскільки, купуючи авто за кордоном, вивозяться кошти, які осідають в фірмах-посередниках, в іноземців, які реєструють підприємтсва з автопарками, ввозять ці автомобілі і т.д. Також присутня чимала корупційна складова – для того, щоб не перетинати кордон кожні 5 днів, власникам нерозмитнених авто часто доводиться «вирішувати питання», даючи хабарі. Величезні черги з автомобілів на прикордонних пунктах пропуску – це також частина цієї проблеми. Нема обліку таких автомобілів – кого шукати у випадку ДТП, наприклад? Тому ми і працюємо над рішеннями.

AUTO.RIA: Чи можна дізнатись, що незабаром може бути запропоновано автомобілістам, які експлуатують авто на іноземній реєстрації?

Володимир Парасюк: Ми запропонуємо схему, користуючись якою відпаде необхідність регулярних «пересічок», а гроші автомобілістів замість кишень хабарників та іноземців будуть потрапляти в бюджет. Зрозуміло, будуть створені певні захисні механізми, щоб не порушити баланс на авторинку і не нашкодити існуючому автобізнесу. Під дію нашого проекту потраплять всі автомобілі на іноземній реєстрації, які не відповідають нормам Євро-5 або 6, але, разом із тим, не буде ніяких інших обмежень за роком випуску чи еко-стандартами. Для авто з Євро 5 і вище вже існує закон №1389-VIII, який дозволяє такі ТЗ розмитнити із застосуванням знижених ставок акцизного збору. Вартість користування автомобілем на іноземній реєстрації ми плануємо встановити фіксовану – 6000 грн. в рік. Для початку буде встановлено тримісячний строк, протягом якого всі власники нерозмитнених авто будуть зобов’язані виїхати за кордон і в’їхати заново, щоб сплатити збір та одержати тимчасову реєстрацію свого авто в Україні. Будуть розроблені номерні знаки з певним індексом, який допоможе відрізняти автомобілі цієї категорії від інших. Оригінальні номерні знаки залишаться у власника, щоб він міг з ними виїжджати за кордон при необхідності. Після закінчення цих 3 місяців – всі, хто не легалізував свій автомобіль, понесуть відповідальність згідно із законом.

AUTO.RIA: Це буде разова «акція» для тих, хто вже має авто «на польських бляхах», чи закон ви плануєте вводити на постійній основі?

Володимир Парасюк: Це не буде разовою акцією, але для початку строк дії закону ми плануємо встановити на 1 рік, для того, щоб можна було вивчити роботу механізму на практиці, зібрати статистичні дані, і, при необхідності, внести корективи. Якщо все піде вдало – тоді можна буде говорити про дію такого механізму на постійній основі.

AUTO.RIA: Звичайно ж, всіх буде цікавити питання «коли все це може статись»?

Володимир Парасюк: Зараз ми розробляємо пакет документів, який в найближчі дні плануємо внести в якості законопроекту у Верховну Раду. Є цілком обґрунтовані припущення, що до Нового року цей законопроект може бути прийнятий, як мінімум, в першому читанні. Так що, ідея має всі шанси матеріалізуватись у найближчий час.

AUTO.RIA: Дякуємо за інформацію, яку наші читачі дізнаються першими, і успіхів із законопроектом!

Володимир Парасюк: Дякую за запрошення, я сам давно користуюсь AUTO.RIA, і мені було приємно поділитись з вами тими напрацюваннями, які незабаром зможуть якісно змінити ситуацію на ринку автомобілів з пробігом в Україні.

Читайте також: Важливо! З’явилися подробиці законопроекту про автомобілі на іноземних номерах (відео)

Джерело.

Реклама

Related Post

facebook