Події
ЗМІ: Шведський H&M таки приходить в Україну

Один з найбільших міжнародних рітейлерів H&M зацікавився українським ринком. На цьому тижні голова з розвитку нових ринків H&M Маттіас Ламберг відвідав Україну. Як пише liga.net про це розповіли п’ять джерел: два директори торгових центрів, директор девелоперської компанії і два консультанта з нерухомості.

“Делегація складалася з двох осіб, протягом трьох днів вони спілкувалися з представниками найбільших торгових центрів”, – розповів консультант з нерухомості, який побажав залишитися неназваним. Шанси, що шведський рітейлер відкриє магазини в Україні, високі.

Відзначається, що шведський рітейлер H&M звернув увагу на Україну вдруге. Вперше представники мережі відвідали країну в 2013-му, зазначає Новое время.

При цьому, у самій компанії поки не підтверджують інтересу до відкриття торгових точок. “Зараз у H&M немає планів щодо відкриття магазинів в Україні”, – заявив менеджер по зв’язках з громадськістю та ЗМІ мережі H&M Эльназ Барари.

Щоправда, пізніше у прес-службі H&M Громадському повідомили, що принаймні у 2017 році цього не відбудеться.

«Наразі в нас немає ніяких планів щодо відкриття крамниць в Україні. У 2017 році планується відкриття у Колумбії, Ісландії, Грузії, В’єтнамі та Казахстані», — йдеться у відповіді на запит.

Шведська Hennes & Mauritz AB (розвиває мережу H&M) – одна з найбільших торгових компаній в світі. За даними рітейлера, зараз він управляє мережею з 4 135 магазинів у 62 країнах світу. Продажі компанії за 9 місяців цього року – 162 млрд шведських крон ($16,6 млрд), що на 7% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

За даними дослідження компанії GfK Ukraine, магазини товарів для дому IKEA (46,8% респондентів) і одягу H&M (39,4%) – лідери серед міжнародних мереж, яких не вистачає українцям.

Читайте також: Дві сукні на сім років: оприлюднено новий “товарний кошик” для українців

Джерело.

Реклама

Реклама

Related Post