Авто

Які автомобілі вигідно пригнати в Україну після зниження акцизу

Розрахунок вартості “пригнаних звідти” машин на прикладах для кожної категорії

Настільки близько до істотного зниження “розмитнення” українські автомобілісти за останні кілька років ще не наближалися. Ставки акцизного збору, завдяки законопроекту №3251, після підписання Президентом стануть значно нижче існуючих, передає Auto.ria.

Наприклад, в популярному сегменті легковиків з об’ємом двигуна від 1 до 1,5 л картина така: “розмитнюючи” згідно з закріпленими в Податковому кодексі “старими” нормами Шкоду Фабію 1,2 доведеться сплатити 1638 євро одного акцизу. Якщо ж закон вступить в силу, ця цифра стане рівною… 75 євро.

Погодьтеся, різниця більш ніж відчутна. Не слід забувати і про інші основні компоненти “розмитнення”, які залишаються в силі. Мито для більшості автомобілів дорівнює 10% від оціночної вартості транспортного засобу. Якщо ви зможете надати документи про те, що автомобіль має походження з Євросоюзу – то мито для нього буде трохи менше, – в цьому році 9,1%. Далі, з кожним роком, мито на авто з ЄС буде зменшуватися, поки не стане нульовим. Тому в розрахунок ми беремо машини тільки з ЄС. Тим більше, що дія знижених ставок акцизного збору не буде поширюватися на машини з країн-окупантів або агресорів.

1_12

Після нарахування мита слід додавати власне акцизний збір. Він розраховується від робочого об’єму двигуна, причому у валюті (євро). Принцип такий: ставку з таблиці необхідно помножити на кількість кубічних сантиметрів об’єму циліндрів двигуна. Нагадаємо, що для розрахунку за зниженими ставками акцизу слід виконати ряд зобов’язань:

 – Автомобіль повинен бути випущений після 1.01.2010 року;
– Знижені ставки акцизу не поширюються на ТЗ, вироблені або ввезені з країн-окупантів або агресорів;
– Знижені ставки акцизу можна використовувати для “розмитнення” тільки 1 автомобіля протягом календарного року;
– Якщо до закінчення 365 днів автомобіль, “розмитнений” за зниженими ставками акцизу, продати – доведеться оплатити акцизний збір за повною ставкою, згідно з чинним Податковим кодексом.

2_02

Додавши до оціночної вартості автомобіля мито і податок, до отриманої суми додаємо ще 20% – податок на додану вартість. З ПДВ є нюанс – деякі автомобілі в ЄС, що реалізуються юридичними особами, в оголошеннях стоять з відміткою “можливе повернення ПДВ”. Слід розуміти, що відшкодування ПДВ – процедура сама по собі не надто проста, багатоходова, і заслуговує на окрему розмову. Тому в наших розрахунках ми брали ціну автомобілів “брутто”, тобто з включеним ПДВ без можливості його повернення.

Автомобіль майже “розмитнений”, але слід додати витрати на оформлення шенген-візи, страховку авто “там” і “тут”, вартість проїзду та проживання, пиво і смажені ковбаски, квитки в музеї, роумінг, збори на пункті пропуску, банківські комісії, сертифікат, постановку на облік і податок в пенсійний фонд.

Якщо стільки багато букв висловити коротше і цифрами, то фінальна вартість наведеного автомобіля в Україні буде відрізнятися від зазначеної на слайдах на суму від 500 до 1500 євро, – причому в бік збільшення. Якщо мова зайде про автомобілі преміум-сегмента, сума зросте ще більше. Також все обійдеться дорожче, якщо скористатися послугами чесного “гонщика”. Якщо ж “гонщик” пропонує “свіжопригнану” машину набагато дешевше, ніж ви самі знайшли в оголошеннях і розрахували “розмитнення”, – висока ймовірність, що товар побував в серйозному ДТП, після чого відновлений і продається в режимі “небитий-нефарбований”. Всі автомобілі, взяті в якості прикладів для кожної категорії, мають рік випуску від 2011, відповідають вимогам Євро-5, вартість “від” означає найдешевші пропозиції автомобілів на ходу, без ознак участі в ДТП і без серйозних несправностей.

“Від” не гарантує, що це найвигідніша пропозиція в цілому. Хороший товар завжди коштує дорожче цього самого “від”, але в якості точки відліку візьмемо саме початкову вартість. До речі, не забувайте, що “торг” також доречний і в ЄС. Загалом, суть “зірочки” близько графи “фінальна вартість”, розкрита.

Перед тим, як ви перейдете до перегляду слайдів з автомобілями і цінами на них, хочемо звернути вашу увагу на те, що робити висновки про “вигідно-невигідно” слід кожному самостійно. Порівнюйте ціни на автомобілі після “розмитнення” з аналогами, присутніми в оголошеннях на сайтах і вирішуйте – записуватися в найближчому консульстві для отримання візи, подавати заявку на пригін машини з-за кордону фірмою-посередником, або ж спробувати придбати автомобіль тут.

Бензинові двигуни

Категорія до 1000 см3 – маленький і симпатичний Peugeot 107

3_03

Категорія від 1000 до 1500 см3 – Skoda Fabia, яка не вимагає особливої реклами

4_01

Категорія від 1500 до 2200 см3 – всенародний улюбленець Volkswagen Passat

5_02

Категорія від 2200 до 3000 см3 – автомобіль, який багато хто не помічають, і дуже навіть дарма – Opel insignia

6_01

Категорія більше 3000 см3 – задає тон в своєму класі Mercedes E350

7_01

Дизельні двигуни

Категорія до 1500 см3 – компактний і економний трудяга Peugeot 207

8

Категорія від 1500 до 2500 см3 – універсальне рішення Opel Zafira

9

Категорія понад 2500 см3 – комфортна і з невеликим апетитом до палива Audi A6

10

Джерело.

Загрузка...

Related Post