Без рубрики

“Укрпошта” анонсувала мобільний гаманець і український аналог eBay

“Укрпошта” заходить в e-commerce і фінтех і має намір стати Національним оператором в цих нішах.

Про це пише AIN.

Національний поштовий оператор анонсував ряд амбітних IT-проектів, які повинні подвоїти його доходи в перспективі найближчих декількох років.

Зокрема, компанія має намір створити онлайн-маркетплейс за схожістю на eBay і мобільний додаток mWallet, який об’єднає в собі всі можливі фінансові сервіси, починаючи від оцифровки знижкових карт і закінчуючи P2P-перекладами.

Деякі послуги “Укрпошта” обіцяє запустити вже цього літа.

За словами IT-директора “Укрпошти” Євгена Зіміна, компанія вже оголосила тендери на реалізацію проектів.

Так на uBay (так в “Укрпошті” називають маркетплейс – Ukrainian eBay) і mWallet готові витратити 17 млн грн і 7 млн грн відповідно. Завершити проекти мають намір за два роки, в такий же термін вони окупляться, розраховують в компанії.

Конкурувати з уже існуючими в уанеті маркетплейсами “Укрпошта” має намір якістю.

Як пояснив Зімін, компанія буде супроводжувати весь процес покупки: замовлення, оплату та доставку “Укрпоштою”. Втім, він не виключає, що на uBay пустять і інших поштових операторів.

“Давайте пофантазуємо, нехай вони запропонують нижчі тарифи”, – пояснив Зімін.

Розміщувати свої товари на uBay зможуть будь-які продавці і виробники товарів у всіх категоріях. А оскільки “Укрпошта” доставляє товари з китайських інтернет-магазинів, за словами Зиміна, маркетплейс зможе розмістити в тому числі товари з Китаю.

mWallet повинен стати унікальним мобільним сервісом, який в один клік дозволить користувачеві скористатися будь-яким фінансовим сервісом.

“Наприклад, коли ви розраховуєтесь на заправці, ви даєте зижкову карту, окремо оплачуєте покупку, окремо отримуєте якийсь бонус. З mWallet все це можна буде зробити в один дотик “, – пояснив Зімін.

Акцент додатку – програми лояльності, проте за словами IT-директора “Укрпошти”, в ньому будуть найрізноманітніші сервіси: P2P-переклади, електронні гроші, грошові перекази з картки в кеш.

Маркетплейс і мобільний гаманець – це лише частина програми IT-реформування компанії, яка задумала стати “Національним оператором з інформаційних і фінансових послуг”.

“Для нас це нове джерело доходу. Пошта хоче з кожної транзакції заробляти якусь копійчину”, – пояснив Зімін, додавши, що відсоток, який буде брати “Укрпошта, з партнерами обговорюється індивідуально. Очікуваний обсяг доходу від усіх проектів в сумі повинен зрівнятися, а то і перевищити заробітки “Укрпошти” на сьогодні.

Терміни окупності по бізнес-плану – два роки з моменту запуску.

Також “Укрпошта” готує поштовий мобільний додаток, за допомогою якого можна буде відстежувати свої відправлення і оплачувати послуги оператора.

Разом з оновленим порталом в нього готові інвестувати 7 млн грн.

“Всі тендери відкриті і ми, зрозуміло, виберемо компанію, яка зробить найдорожчу пропозицію. Ми не хочемо робити з нуля – ми орієнтуємося на вже готові рішення від компаній”, – додав Зімін.

Читайте також: Парламент позбавляє українців можливості за помірними цінами купувати вживані авто.

Джерело.

Загрузка...

Related Post