Авто KIA-Sorento_tunihg_chip

Українським водіям збираються заборонити самостійно переобладнувати авто

Такі дії автовласникові доведеться особисто погоджувати з виробником машини

Кабінет міністрів України розробив, підготував і навіть подав до Верховної Ради законопроект №4683 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері автомобільного транспорту з метою приведення їх у відповідність з актами Європейського Союзу”, передає AUTO-Consulting.

Як написано в законопроекті № 4683, Кабмін пропонує вважати незаконним переобладнання транспортних засобів, як мінімум, без узгодження з виробником. Тобто раніше можна було запросто переобладнати вантажний фургон Mercedes-Benz або Volkswagen в пасажирський мікроавтобус. А якщо кабмінівський законопроект ухвалить Верховна Рада, то перш, ніж поставити сидіння і обтягнути стіни і стелю ковроліном, необхідно буде отримати офіційний дозвіл на цей апгрейд безпосередньо з Німеччини. Як то кажуть: пишіть листи.

Читайте також: Бензин в Україні може подорожчати ще на 3 гривні

У законопроекті № 4683 чітко прописано, що такий же спеціальний письмовий дозвіл заводу виробника треба буде отримати на зміни параметрів конструкції транспортних засобів, шляхом установки кабіни, кузова, інших запасних частин або їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на цей транспортний засіб. Тобто, встановити на шасі маніпулятор також потрібно буде лише за згодою заводу-виробника. Це – як мінімум. Але не все.

Крім документів від виробника, для переобладнання потрібно документ-дозвіл про технічну можливість та умови безпечного переобладнання транспортного засобу. Його видає вже наша контора – спеціально уповноважена Кабміном організація з питань переобладнання. Вона проконтролює, щоб “зміна повної маси і її розподіл по осях, розміщення центру мас, типу двигуна, його маси і потужності, колісної бази і колісної формули, системи гальмування і управління, підвіски коліс, приладів зовнішнього освітлення і сигналізації, кількості місць для сидіння і конструкції сидінь, аварійних виходів з автобусів, встановлення газобалонного обладнання, обладнання для перевезення дітей (школярів), людей з обмеженими фізичними можливостями, небезпечних вантажів “відповідало нормам безпеки.

Читайте також: В Україні заборонять газ для авто?

Текст законопроекту можна трактувати і так, що і процедуру установки ГБО на автомобіль доведеться узгоджувати з безпосереднім виробником і навіть не з місцевим дилером. Тобто, охочий поставити “газ” на китайський автомобіль повинен отримати згоду у заводу в Китаї тощо. Як собі уявляють автори законопроекту цю процедуру – взагалі не зрозуміло.

Але мова йде не тільки про ГБО. Виходить, що без дозволу кабмінівської організації не поставиш навіть противотуманки, спортивні крісла або сигналізацію. А може і інші амортизатори (як частина підвіски). Тобто – робота тюнінгових центрів і ательє в Україні виявиться також під питанням. І напевно такий дозвіл буде не безкоштовним. Хороша машинка для заробляння грошей фактично на рівному місці. Правда, можливо, тут же в законопроекті є і лазівка. У проекті написано, що після переобладнання транспортний засіб повинен відповідати вимогам технічних умов, правил, норм і нормативів, що діють на дату першої реєстрації (перереєстрації) в Україні. Тобто – можливо, треба спершу переробити, а потім вже реєструвати.

Читайте також: Коли в Україні знизять акцизи на б/в авто

Джерело.

Загрузка...

Related Post