Політика

У Росії гучний скандал з РБК: керівництво звільнено

З найбільшого російського медіахолдингу РБК звільнені головний редактор інформаційного агентства Роман Баданін, керівник газети Максим Солюс і шеф-редактор інтернет-видання Єлизавета Осетинська, йдеться в прес-релізі компанії.

“Останнім часом ми багато розмовляли про те, як далі розвивати РБК, і в цих розмовах не змогли прийти до єдиної думки з частини важливих питань, тому прийняли рішення розлучитися. Я хочу подякувати Єлизаветі, Роману і Максиму за роботу і за внесок у розвиток компанії “, – заявив гендиректор РБК Микола Молибога.

Останній робочий день Осетинської, Солюс і Баданіна в РБК – 13 травня. Про нові призначення в холдингу обіцяють повідомити пізніше.

Як повідомляє Slon , журналісти РБК почали повідомляти про свій відхід з медіахолдингу після звільнення керівництва.

За попередніми підрахунками всього з РБК звільняються 13 осіб.

Російська влада заперечують політичне підґрунтя в ситуації зі звільненнями в РБК.

Відзначимо, що останнім часом видання опублікувало кілька розслідувань про Катерину Тихонову, яку вважають дочкою президента Росії Володимира Путіна, її чоловіка, бізнесмена Кирила Шамалова та інших наближених до Кремля.

У квітні в проходили обшуки у власника холдингу і менеджменту компанії. У ліберальному середовищі Росії це сприймалося як тиск на РБК в зв’язку з недавніми публікаціями, але в Кремлі такий зв’язок заперечують.

Нагадаємо, в 2014 році подібні зміни відбулися і в редакції найпопулярнішого російського інтернет-видання Lenta.Ru. Після зміни керівництва видання стало лояльним по відношенню до російської влади.

Частина пішла редакції переїхала в Латвію і створила інший новинний проект Meduza.

Читайте також: ПУТІН СТАВ ДІДОМ. THE NEW TIMES ПРОВЕЛО РОЗСЛІДУВАННЯ ПРО СТАРШУ ДОЧКУ ПУТІНА МАРІЮ.

Джерело.

Загрузка...

Related Post