fbpx

Цей сайт дозволяє шукати роботу на рік у будь якій точці світу!

На Заході стрімко набирає популярність естонський стартап Jobbatical. Він дозволяє людям знаходити роботу по всьому світу терміном на рік.

Стартап привернув увагу великих інвесторів. Techcrunch пише:

«Jobbatical успішно закрив раунд інвестицій в $ 2 млн. Головними інвесторами стали фонди Union Square Ventures, LocalGlobe Сола і Робіна Кляйнов, а також первісний інвестор стартапу, Smartcap».

Журналіст видання Inc. поговорив із засновником Jobbatical Каролі Хіндрікс і дізнався, як народилася ця ідея і чого очікувати в майбутньому.

Як з’явилася ідея Jobbatical

Я народилася в СРСР. Я росла в умовах, які були дуже схожі на те, що зараз відбувається в Північній Кореї. Без знань, без ідей, без їжі.

Пізніше в дитинстві ми отримали доступ до Західної культурі. Нас захлеснула хвиля нових знань, найважливішим з яких для мене (як для підлітка) стало західне телебачення. Саме так у мене з’явилася мрія вчитися за кордоном.

Я виграла стипендію і поїхала вчитися в Портсмут, штат Нью-Гемпшир. Я вирішила, що буду робити все, щоб влаштуватися там. Однак я все ще була підлітком і тільки думала, що знаю, як влаштоване життя людей по всьому світу. Я помилялася.

Після закінчення подорожі я зрозуміла, що якби кожен зміг провести рік за кордоном, світ став би кращим. Таким я бачу призначення Jobbatical.

Чому Jobbatical так подобається мілленіалам?

Наше покоління бачить світ не так, як наші батьки. Сьогодні ваші друзі можуть жити в Сіднеї або Парижі. Вони такі ж люди, просто підходять вам за характером і інтересами.

Крім того, останнім часом мілленіали шукають не стільки роботу, скільки пригоди. 92% випускників американських вузів заявили, що головне в роботі для них – можливість змінити світ.

Це схоже на те, чим займаємося ми. Технології дозволяють людям знайти для себе заняття і досягти успіху в справі поліпшення світу.

Ми займаємося індивідуальним підбором варіантів. Так що якщо компанія знаходиться в Індонезії, на острові Пенанг або в Фінляндії, і їй потрібні працівники, ми беремо на себе роботу з пошуку потрібних людей.

Ми легко справляємося із завданням пошуку рідкісних навичок і компаній, яким ці навички необхідні. Ми займаємося питаннями підбору співробітників, переїзду і всього іншого. При цьому ми не беремо з людей гроші. За наші послуги платять компанії.

Як ти думаєш, як вам вдалося привернути до себе увагу так швидко – всього за півтора року роботи?

Житель Лондона може на рік поїхати на Балі. Люди звертаються до нас за можливістю змінити клімат, культуру, спосіб життя. Ми даємо людям натхнення.

Тут, в Естонії, в Jobbatical працюють 24 людини з десяти різних країн світу. Ми пишаємося тим, наскільки різноманітна наша команда. Ми віримо в те, що вся команда повинна бути зосереджена в одному місці.

До появи Jobbatical ті ж самі люди працювали віддалено. Тепер, якщо ваша компанія розташована в Фінляндії, людина дійсно приєднується до команди і кожен день ходить на роботу разом з усіма.

Такий досвід дозволяє повністю відчути атмосферу місця, як було у мене в Нью-Гемпширі.

Чи є щось спільне у індустрії, в якій ти працюєш зараз, і у телебачення, яким ти займалася раніше?

Якщо говорити про інтернет або навіть про те, як ми спілкуємося зараз (ми розмовляли по скайпу, поки Каролі була в Лондоні), то люди звикли до світу, в якому відстань не має значення.

Люди стають все більш глобальними. Я запускала канал MTV в Естонії. У цій країні процес перетворення людей в зірок був принципово іншим.

Раніше, щоб стати успішним, доводилося їхати в Нью-Йорк або Лондон. З поширенням формату MP3 люди змогли створювати що завгодно і де завгодно. На перший план вийшло те, що подобалося споживачам. Те ж саме тепер відбувається з ринком праці. Наприклад, якщо вам хочеться жити на Балі або потрапити в команду якогось стартапу, це легко влаштувати. Тепер всім керує працівник.

Читайте також: Лист моєму чоловікові після народження наших дітей

Джерело.

You cannot copy content of this page