fbpx

Шини з хитрими шипами вже в Україні

Компанія Nokian представила в Україні нові зимові шини з хитрими шипами. Спеціально, щоб пояснити що до чого, до нас приїхав головний технічний експерт Nokian Tyres Матті Моррі. Він дав корисні поради по експлуатації зимових шин і відповів на питання кореспондента AUTO-Consulting, які виникли не тільки в ході презентації, а й під час тесту новинки з хитрими шипами за Полярним Кругом.

Насправді, Nokian Tyres представила в Україні відразу 4 зимових новинки. Це – Hakkapeliitta 9, Hakkapeliitta 9 SUV, Nordman 7 і Nordman 7 SUV.

За однією з футурологічних теорій, через глобальне потепління Європа може стати найхолоднішим місцем на Землі. Тому, хороші зимові шини автомобілістам не завадять. Такий майже жартом розпочав презентацію новинки Матті Моррі.

Зимова лінійка шин Hakkapeliitta 8 відмінно зарекомендувала себе в різних умовах експлуатації. Щоб зробити ці шини ще краще, в Nokian Tyres, розробляючи Hakkapeliitta 9, більше уваги приділили боковому зчепленню. Для цього фінам довелося придумати нові шипи. А точніше – вперше в світі  новинку двома видами різних шипів. Центральні – для впевненого гальмування і розгону на слизькій поверхні. Бічні – для кращої керованості і стійкості в поворотах. Але тільки шипами справа не обмежилася.

Читайте також: Створені шини, які самі заклеюються

В результаті технічної еволюції (а Nokian Tyres випускає шиповані шини з 2000 року), сам шип змінив форму зі звичайного круглого до складної конструкції з різних елементів. А в Hakkapeliitta 9 – ще й двох різних типів шипів. Три кити, на яких базується нова розробка Nokian Tyres, яка називається Eco Stud 9 – 1) краще зчеплення з поверхнею з можливих; 2) стабільні і збалансовані відчуття від водіння; 3) тиха і економічна їзда.

Шипи по центру Hakkapeliitta 9 – 6-гранні з майже трикутним сталевим сердечником. Сам шип – гранований (пірамідкою). Крім того, на відміну від Hakkapeliitta 8, у новинки скошене плече шипа. Це допомагає йому глибше проникати в лід. А сам шип – менше розхитується. Зовнішній ряд шипів – майже трикутної форми.

Шини Hakkapeliitta 9 і Hakkapeliita 9 SUV без шипів на ринок не поставляються. Вони шипуються автоматично, на заводі, тому ймовірність випадання шипів зведена до нуля, сказав Матті Моррі, і паралельно дав поради, як продовжити життя шин і шипів (в кінці матеріалу).

У Hakkapeliitta 9 використовується нова гумова суміш – грінеластопруф (Green Elasto Proof). Вона зберігає еластичність навіть при найнижчих температурах. У самій шині використовується 2 типу гумової суміші: м’якша у верхній частині протектора і більш щільна в середині. Завдяки такому поєднанню, шини зберігають еластичність не тільки при низьких температурах, а й при старінні.

Протектор в Hakkapeliitta 9 – симетричний зі сніговими замками 3D ламелей, які додають стабільності при русі.

Під протектором, як зазвичай, багато шарів корду, поліестерної стрічки і сталевий брекерних пакет. У Hakkapeliitta 9 SUV корд двошаровий, щоб витримати великі навантаження. А в брекерних пакеті – подвійна металева нитка з понад міцного сплаву і дуже щільне плетіння – 100 ниток на 1 см2. Метал, немов колготками, закритий нейлоновим шаром, який поліпшує комфорт і стягує брекерних пакет.

А в бічній (бортовий) зоні новинки – використовували спеціальну суміш, гасить шуми і вібрації і забезпечує комфортну їзду. Крім усього перерахованого, бічна зона Hakkapeliitta 9 SUV укріплена арамидов, який використовують в бронежилетах. Nokian Tyres, до слова, єдиний виробник шин, що використовує арамід.

Чим буде відрізнятися революційна зимова шина Nokian Hakkapeliitta 9

Сама назва нової  Eco Stud 9, не випадкова. Ці шиповані шини не руйнують дорожнє покриття. Точніше – завдяки похилим плечам сердечника шипа і спеціальної повітряної подушці біля основи кожного шипа, руйнують в межах європейських норм по екології. А сама шинна суміш грінеластопруф – на 100% екологічна.

Скільки ж ходять такі шипи? На це питання Матті Моррі відповів, що є різні цифри. І вони, звичайно, залежать від манери їзди. За даними випробувань Nokian Tyres – це 25 тис. Км + – 10 тис. Км. А 100 таксистів, які брали Hakkapeliitta 9 на випробування, показали результати – від 30 тис. Км. до 70 тис. км.

Що стосується економічності, фінський журнал Tuuha Lassie провів тестування кількох популярних шин різних виробників на швидкості 80 км / ч. Hakkapeliitta 8 зайняла в ньому 3 місце по економічності. А економічність у новій Hakkapeliitta 9 – на 4% краще, ніж у вісімки. Таким чином, по економічності дев’ятка на рівні лідерів тесту.

Hakkapeliitta 9 поставляється в Україну від 14 до 20 типорозміру, а також у виконанні Run Flat для автомобілів BMW. Всі типорозміри мають індекс швидкості 190 км / год (у Hakkapeliitta 8 – 180 км / год) і індекс XL для збільшеного навантаження. Hakkapeliitta 9 SUV має типорозміри від 16 до 21-го.

На лінійку Nokian Hakkapeliitta поширюється Hakka гарантія, яка гарантує безкоштовний ремонт або заміну пошкодженої шини протягом року, з дати її придбання і активації послуги.

Підсумки зимової експлуатації Nokian Hakkapeliitta R2

У чому різниця між старими і новими зимовими шинами. наочний експеримент

Ще одна представлена в Україні новинка Nokian Tyres до нинішнього зимового сезону – доступні шиповані шини Nordman 7 і Nordman 7 SUV. Вони зроблені на основі перевіреної Hakkapeliitta 7. Тільки з поліпшеною сучасної гумової суміші.

Розмірна сітка Nokian Nordman 7 включає в цілому 34 типорозміру в діапазоні від 13 до 17 дюймів. Для власників потужних спортивних автомобілів і позашляховиків також доступні шини Nokian Nordman 7 SUV.

Джерело.

You cannot copy content of this page