fbpx

Що потрібно знати про лоукостери в Європу: українцям дали слушні поради

Завдяки безвізовому режиму з країнами ЄС в Україні протягом 2017 року можуть почати працювати нові лоукостери, які допоможуть українцям відчути справжні переваги отриманого безвізу. Про це розповів бізнес-лідер сервісу для мандрівників TripMyDream Андрій Буренок, пише delo.ua.

Він наголосив, що досягти максимальної економії кожен громадянин може тільки в тому випадку, якщо забронює квитки хоча б за 2-3 місяці, а ще краще – за півроку. Але занадто поспішати також не варто, оскільки більшість лоукостерів не дозволяють скасувати політ. Також вони можуть перенести політ на іншу дату – але з доплатою.

Читайте також: До Європи з 1 євро у кишені: перелік автобусних лоукостів

“Під час пошуку квитків варто частіше чистити cookies: під час повторного пошуку на одну і ту ж дату компанія може підняти ціну, припускаючи, що пасажирові дуже потрібно летіти, і він готовий заплатити більше. Ще краще – увімкнути в браузері режим “інкогніто”, – порадив Буренок.

Також він додав, що існує багато міфів про лоукостери, наприклад, про те, що вони використовують старі літаки.

“У різних лоукостерів різні стандарти, але в середньому вони намагаються не експлуатувати один борт довше п’яти років. Наприклад, середній вік літака Wizz Air – 4,5 року, FlyDubai -3,9 років, той же показник у Lufthansa – 11,3 року, у МАУ – 12,5 років”, – наголосив Буренок.

Але є і реальні обмеження, пише експерт, про які варто пам’ятати людям, які летять лоукостером.

“Наприклад, бюджетні авіакомпанії можуть взяти 30-50 євро за реєстрацію на рейс в аеропорту. Вихід є: реєструватися онлайн за добу-дві до вильоту. Ще варто заздалегідь подбати про розміри дозволеної ручної поклажі – у всіх лоукост-компаній вони відрізняються, хоча максимальний допустима вага всюди становить 10 кг. За провезення багажу, нагадаю, доведеться платити окремо”, – сказав Буренок.

Читайте також: В Барселону за 11 євро, в Лондон – за 5. Чому Ryanair такий дешевий

Він додав, що також низькотарифна авіакомпанія часто не годує на борту і може не надавати деякі супутні послуги: наприклад, не подавати автобус до трапу літака.

Джерело.

You cannot copy content of this page