fbpx

Ринок послуг зростає: названі найбільш популярні фахівці України

В Україні, незважаючи на кризу, розвивається ринок послуг: підвищується попит на фріланс та послуги побутової сфери. За даними експертів фріланс-сектор зберігає лідерські позиції, забезпечуючи безперервне зростання з 2015 року. Збільшення попиту спостерігається на кур’єрські послуги, дрібний ремонт і побутові категорії. Найбільше тенденція простежується в мегаполісах: Києві, Харкові, Дніпрі та Львові.

Попит на майстрів та розробників

За інформацією фріланс-бірж, за перше півріччя 2016 року збільшився попит на декілька галузей фрілансу.

В першу чергу – розробники мобільних додатків (цікавість замовників до них зросла на 70%), SEO-оптимізатори сайтів (зростання попиту на 40%), копірайтери (+36%), web-розробники (+30%), програмісти (+30%). Подібна картина відстежується при аналізі попиту роботи фрілансерів на всіх біржах в Україні.

Зростає популярність побутових послуг. Серед них – прибирання квартири, замовлення виросли на 52%, послуги домашнього майстра (в цю категорію включають допомогу електрика, сантехніка, мебляра) – на 46%. Серед інших категорій послуг активно розвивається і кур’єрська доставка (документи, подарунки, продукти) – на 49%.

Попит збільшується – впевнені експерти

За прогнозами експертів, зростання попиту на віддалені і побутові послуги збережеться і на наступне півріччя 2016 року. Одночасно прогнозується розширення спектра популярних послуг.

Фрілансерам слід орієнтуватися на спеціальності, що зараз користується попитом на міжнародному ринку: розробка мобільних додатків, SMM-фахівці, професіонали в області просування сайту (SEO). Якщо говорити в цілому про IT-середовищі, найвищий дохід в 2016 році – у Java-програмістів зі Львова та Києва. Менше отримують web-дизайнери та мобільні розробники. Що стосується побутової сфери, розширення спектра професій в цьому випадку не очікується, але помітна тенденція подальшого зростання попиту на побутові послуги.

«Ми пояснюємо зростання попиту підвищенням інтересу до послуг формату С2С – від споживача до споживача», – коментує керівник сервісу Kabanchik.ua Роман Кірігетов. – «Завдяки такій моделі досягається економія: замовнику не доводиться платити націнки.”

Подібним видом співпраці найчастіше цікавляться київські замовники (приріст – 38%).

Читайте також: ДОТЕПНІ БІЛОРУСИ РОЗДЯГЛИСЯ НА РОБОТІ ЗА ПОРАДОЮ ЛУКАШЕНКА (ФОТО, ВІДЕО)

You cannot copy content of this page