fbpx

Результати конкурсу стосовно продажу квитків на “Євробачення-2017” визнані дискримінаційними

Антимонопольний комітет знайшов порушення у проведенні процедури. Оприлюднені символи цьогорічного “Євробачення” в Києві, а також компанія-провайдер продажу квитків на захід викликали гучну дискусію у Мережі.

І, якщо із лого ці диспути залишилися на рівні особистих вподобань, то із продавцем квитків – перейшло до рівня Антимонопольного комітету. Так, цей орган розглянув скаргу одного із претендентів на право здійснювати операцію і зобов’язав НСТУ відмінити процедуру, пише ТСН

Державна уповноважена АМКУ Агія Загребельська на своїй сторінці у соцмережі пояснила таке рішення.

“За скаргою ТОВ “Маестро Тікет Систем” зобов’язали Національну телекомпанію України відмінити процедуру закупівлі послуг з продажу квитків на Пісенний конкурс “Євробачення – 2017”

Читайте також: “Євробачення-2017”: як відбувалася церемонія оголошення результатів першого нацвідбору

В ході розгляду встановили: Пропозиція ТОВ “Маестро Тікет Систем” не відповідала вимогам документації та була правомірно відхилена замовником.

При цьому, враховуючи те, що Скаржник посилається на те, що пропозиція переможця ПП “В Тікет” не відповідала вимогам документації, а замовник порушив принципи об’єктивної та неупередженої оцінки, Колегією була розглянута пропозиція переможця”, – зазначено в дописі. Відповідно, пропозиція переможця визнана такою, що містить порушення.

“За результатом прийшли до висновку, що пропозиція переможця ПП “В Тікет” не відповідала вимогам документації та повинна була бути відхилена замовником, а саме:

1. Відсутня інформація, що працівники, на яких надано підтверджуючи документи щодо рівня знань англійської мови, є операторами call-centr. При цьому замовник нарочним звернувся з листом щодо роз’яснення/уточнення до переможця, та останній листом нарочним це уточнив. Надана переможцем в листі-уточненні інформація щодо працівників містить невідповідності з поясненнями замовника.

2. Переможцем не підтверджено присутність визначеної організатором кількості працівників зі сканерами на пунктах контролю.

3. В довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів не зазначено номери телефонів підприємств, яким надавались послуги. Крім того, не всі сторінки сайту мають три мови, включаючи англійську, які може обрати користувач, про що також зазаначав скаржник”, – зазначили в Антимонопольному комітеті.

Як наслідок цього твердження, визначено, що “Національною телекомпанією України було допущено дискримінаційний підхід під час розгляду та оцінки пропозицій”. Таким чином, за рішенням Антимонопольного комітету НСТУ має скасувати рішення тендеру стосовно продажу квитків.

Читайте також: Українцям не по кишені: названі ціни на квитки на “Євробачення-2017”

You cannot copy content of this page