Події 232323

Помер від уколу: подробиці трагедії у Сумах (відео)

У Сумах 7-річний хлопчик помер після ін’єкції, яку вкололи в дитячій поліклініці. До медзакладу дитину привела мати, щоби лікувати кашель, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.

Рідні Максима переповідають останні хвилини його життя. Кажуть, хлопчик дуже не хотів їхати до лікарні, але мама вмовила, бо за лічені дні на його восьмий день народження пообіцяла купити іграшку. “Мамочка, не треба уколу робити, не треба уколу робити… А я, каже, пообіцяла йому іграшку: котику, ну треба ж лікуватися”, – розповідає бабуся хлопчика.

У дитини діагностували обструктивний бронхіт і прописали антибіотик зі знеболювальним. Далі все відбувалося блискавично: близько 11:00 мати дитиною зайшли до маніпуляційного кабінету, медсестра почала вводити медпрепарати, раптом дитині стало зле. Рідні кажуть, що першої допомоги дитині не надали. “Взагалі нічого не зробили! Мати не витримала і сама почала робити штучне дихання, після чого дитина почала дихати! Ті нічого не робили! Тих лікарів, я не знаю, я би повбивала сама”, – каже тітка загиблого хлопчика Оксана Сітовська.

Читайте також: Народився у “сорочці”: в Іспанії дитина з’явилася на світ в амніотичному міхурі (відео +18)

Медики кажуть, що викликали швидку з реанімаційною бригадою. Та намагалася повернути хлопчика до життя, але вже о 12:00 констатували смерть. “Було задіяно дуже багато людей для того, щоби витягти дитину. Але, на жаль, це блискавична форма анафілактичного шоку”, – пояснила завідувач поліклініки №2 міста Суми Ірина Багрій.

Лікар, що призначала медпрепарати, та медсестра, що їх колола, тепер перебувають під слідством. Спілкуватися з журналістами їм не рекомендують, пояснює завідувач поліклініки. Обговорювати дії підлеглих вона зараз вважає передчасним. “Там було кілька препаратів, і я не можу сказати, який конкретно міг викликати цей стан. І взагалі чи препарат викликав цей стан. Лікар зі стажем роботи понад 30 років, з вищою категорією. Вся медична спільнота в глибокому шоці та дуже співчуває батькам”, – каже Багрій.

Родичі дитини вважають, що смертельною стала ін’єкція препарату “Цефатоксім”. Адже в Максима була змалку алергія на цю групу антибіотиків, матір про це попереджала лікаря, але та не зважила. “Мама казала, що він алергік. Вони знали, що на цю групу антибіотиків у нього алергія. Коли я приїхала, вони кажуть: у нас не робляться проби зараз. Кажу, як не робляться? Проби в будь-якому випадку мають робитися”, – твердить тітка загиблого хлопчика Оксана Світовська.

Тепер слідчі вивчатимуть, чи справді лікар проігнорувала попередження матері, чи взагалі мала призначати саме цей антибіотик, у яких дозах, і ,власне, якою була якість самих медпрепаратів. “Розпочато кримінальне провадження за фактом неналежного виконання професійних обов’язків медпрацівниками, що спричинило смерть малолітньої дитини. Вилучена як медична документація, так і залишки медичних препаратів, що вводились, призначені відповідні експертизи”, – пояснив керівник Сумської місцевої прокуратури Володимир Ковтун. Рідні отримали перші результати судово-медичної експертизи, де причиною смерті вже вказана серцева недостатність.

Родичі хлопчика сумніваються в правдивості досліджень, шукають адвоката і планують провести незалежну експертизу. Сьогодні ж стало відомо, що у Хмельницькому дворічна дитина була госпіталізована до реанімації після отруєння хімічним мийним засобом. У неї важкі опіки стравоходу.

Читайте також: Хлопець, від якого нібито була вагітна Дарина Лаговська розповів подробиці події (відео)

Джерело.

Загрузка...

Related Post