fbpx

Очевидці падіння у повітряну яму: Люди просто плакали і непритомніли від стресу

У лікарні Бангкока залишаються 12 осіб, які отримали різні травми через турбулентність на рейсі “Аерофлоту”. Борт потрапив у повітряну яму. Двом з них потрібні операції. Про це повідомили в російському посольстві в Таїланді.

За останніми даними, в НП з лайнером Москва-Бангкок поранені 27 росіян. 11 з них вже виписані з лікарні. Про це розповів завідувач консульським відділом посольства Росії у Таїланді Володимир Соснів. Зараз медики готують ще кілька людей до операції.

Люди розповідають, що літак несподівано потрапив у зону сильної турбулентності. Травми отримали в основному ті пасажири, які не були пристебнуті ременями безпеки або перебували в проходах між кріслами. Одна з пасажирок цього рейсу на ім’я Олена розповіла, що інцидент стався за годину до посадки. У момент турбулентності вона перебувала в салоні комфорт-класу, де поштовхи відчувалися не так сильно.

“Переляк і стрес. Чим ближче до хвоста, тим сильнішими були удари. Коли ми просили подивитися, що сталося з людьми в хвостовій частині літака, це було жахливе видовище: кров на стелі, на полицях, люди зі зламаними носами. Все це було видно неозброєним оком здалеку”, – розповіла вона.

Олена також зазначила, що пасажири в момент турбулентності не змогли зрозуміти причини того, що відбувається. За вікном було досить темно. При цьому постраждала наголосила, що кожен наступний поштовх сильніший за попередній. Деякі були такої сили, що пасажири підстрибували до стелі.

“Утриматися було практично неможливо. Здавалося просто, якщо ці поштовхи не зупиняться, то ми просто впадемо. На щастя, після п’ятого-шостого поштовху все припинилося. Це було дуже страшне видовище, таке, що люди просто плакали і непритомніли від стресу”, – зазначила вона.

За словами жінки, коли літак сів, постраждалі мінімум півгодини чекали першої допомоги.

“Турбулентність, в яку потрапив Boeing 777, в авіації відома як “турбулентність ясного неба”. Її основна особливість в тому, що виникає вона не в хмарах, а в чистому небі з хорошою видимістю, де метеорологічний радіолокатор не може вловити її наближення. Тому у екіпажу немає можливості попередити пасажирів про необхідність повернутися на свої місця”, – говориться в повідомленні “Аерофлоту”.

За даними компанії, щорічно в світовій цивільної авіації фіксується близько 750 випадків турбулентності в ясному небі.

Додамо, що в травні 2016 року схожий випадок стався в Індонезії. Тоді при заході на посадку в аеропорт Джакарти лайнер авіакомпанії Etihad потрапив у повітряну яму і травми отримав 31 чоловік. У тому ж місяці в зону сильної турбулентності потрапляли літаки авіакомпаній Allegiant Air (п’ять постраждалих), JetBlue (вісім травмованих). А передостанній інцидент подібного роду стався під час перельоту з Франкфурта (Німеччина) в Шанхай (Китай). Тоді постраждали 17 осіб.

Читайте також: Карпатська Швейцарія: ТОП-7 місць, які повинен відвідати кожен українець

Джерело.

You cannot copy content of this page