fbpx

Найбільшого мобільного оператора України змусили знизити тарифи

Оператор мобільного зв’язку “Київстар” виконав рекомендації Антимонопольного комітету України (АМКУ) і практично в два рази знизив тарифи на дзвінки своїх абонентів на номери фіксованого зв’язку. Про це повідомляє прес-служба регулятора, пише “Обозреватель”.

“АМКУ схвалив рекомендації ПрАТ “Київстар” припинити дії, які містять ознаки зловживання монопольним становищем шляхом встановлення на економічно необгрунтованому рівні тарифів на номери абонентів фіксованого зв’язку України”, – йдеться у повідомленні.

Відповідне рішення регулятор прийняв на засіданні 20 квітня 2017 року. Зокрема, для забезпечення рівних умов до рівнозначних угод із споживачами АМКУ рекомендував “Київстару” вжити заходів щодо встановлення тарифу на послугу зі здійснення вихідних дзвінків на номери абонентів фіксованого зв’язку України на економічно обгрунтованому рівні шляхом зміни певних тарифних планів і/або впровадження нових тарифних планів, у яких тариф на зазначену послугу буде прирівняний до тарифу на номери абонентів фіксованого зв’язку України.

Читайте також: Субсидії нараховуватимуть за новими правилами: що зміниться для українців

Станом на 26 квітня 2017 року “Київстар” уже повідомив АМКУ про виконання рекомендацій, а саме, про внесення змін до умов надання та підключення тарифних планів “Комфорт”, “Комфорт+” і “Ультракомфорт” для абонентів передплаченого зв’язку, які забезпечують виконання наданих рекомендацій.

“Згідно з розпорядженням ПрАТ “Київстар” від 24 квітня 2017 року, абонентам передоплаченого зв’язку оператора повідомлено про прирівняну вартість вихідних дзвінків на номери абонентів мереж інших операторів рухомого (мобільного) та фіксованого зв’язку України, яка в межах наданих 30 хвилин складе 16 копійок, а за межами використання наданих хвилин – 0,74 грн, що майже вдвічі нижче попередньо встановленої вартості хвилини дзвінка на номери абонентів фіксованого зв’язку України”, – розповіли в АМКУ.

You cannot copy content of this page