fbpx

Ліки з реклами – неефективні: імунолог спростував найпопулярніші міфи про грип

Більшість ліків, які рекламують, не пройшли випробувань і є неефективними у боротьбі із застудою чи хворобою. Таку думку в інтерв’ю 5 каналу висловив головний дитячий імунолог Києва, доцент кафедри дитячих інфекційних хвороб та дитячої імунології Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л.Шупика, кандидат медичних наук Федір Лапій. За його словами, нині люди часто ведуться на рекламу й віддають гроші на ліки, які їм навряд чи допоможуть.

“Як тільки починається сезон застуд – для кого війна, для кого мати рідна. Як правило, те, що рекламується, неефективне. А те, що ефективне, не потребує реклами. Часто препарати, які рекламуються, не вивчались, не доведено їх ефективності. Це більше мас-маркет, ніж те, що потрібно приймати. Але багато людей на це ведеться”, – зазначив Лапій.

На його думку, такій невтішній ситуації сприяють і лікарі.

“Деякі мої колеги кажуть “та нехай приймають, лиш би зайвий раз не чіпали зайвими консультаціями, дзвінками”. І пацієнти зайняті і лікар ситий”, – розповів Лапій.

Також лікар розвінчав стереотип щодо лимонів та цибулі, які люди в період епідемій вживають у надмірних кількостях.

“У нас ще є міф, коли настає сезон застуд, тоді починають їсти лимони, бо там вітамін C. При тому, що у смородині набагато більше вітаміну С. До деяких пацієнтів заходиш додому і сльози на очі навертаються від часниково-цибульного віджиму. І деякі пацієнти ще носять на шиї зубчик часника. Спочатку думаєш, можливо, це чийсь трофей. І всі вони хворіють на грип. І коли запитуєш “ну що, допомогло?”, вони відповідають “ні”. Це тебе захищає тільки від того, що до тебе у транспорті підходити не будуть”, – зазначив Лапій.

Читайте також: Важливо!!! МОЗ назвало небезпечні та недієві препарати під час лікування від ГРВІ

Джерело.

You cannot copy content of this page