Авто
Хто проти зниження податків на всі імпортні автомобілі

У Луцьку повно авто на польських номерах. І це дуже добре. Машини за 1500-2000-3000 бaкciв розширюють можливості простої людини. Мені кажуть, що вже на іноземних номерах в Україні до 2 млн авто, але нехай їх буде мільйон. Забавно як коаліція намагається зупинити цей потік. Замість того, щоб знизити мита і зробити доступними автотранспорт, отримати зростання податків з продажу палива, за реєстрацію, штрафи в кінці кінців, вони вперто підтримують наших монополістів, які продають за завищеними цінами конструктори з Китаю, Росії, Чехії та Кореї.

Хто заважає зробити дешеве розмитнення? Навіщо давати Польщі шматок пирога, коли можна безпосередньо брати дешеві авто в Німеччині відразу і не давати полякам заробляти на перепродажі? Польща з кожного такого авто виходить 280 доларів на рік, яке ставиться на облік як на фірму. Наші замість того, щоб отримувати ці гроші в свій бюджет віддають 280 “лямів” в рік в бюджет поляків чи Литві. Заважає це зробити інтереси вузького кола монополій, як і у всіх інших секторах. Монополії тонуть, вбuвaють внутрішній ринок, але твердо тримаються за своє.

Той же НФ міг зірвати джек-пот, якби замість закручування гайок підтримав цю ідею і отримав би підтримку мінімум мільйона водіїв і їх сімей. Просто дивно тупo упускати такий простий і зрозумілий ресурс. Причому тут навіть обіцяти не треба, є коаліція, взяли і легко прийняли нові закони по розмитненню. Все! На місці отримали з безвізом набагато крутіший козир покращень. Але у нас вперто воліють закривати дірки в дамбі старого порядку, що руйнуєтьcя, замість того, щоб в керованому режимі спустити воду і все спокійно перебудувати без зайвих ексцесів. Дуpні бо бідні, бідні бо дуpні.

Юрий РОМАНЕНКО

Читайте також:  Небезпечні автомобілі “на іноземній реєстрації”: кілька порад водіям

Джерело.

 

Реклама

Реклама

Related Post