fbpx

Хороші хлопчики й дівчатка. Відомий сімейний психолог поставила діагноз 30-40-річним українцям

Відомий український сімейний психолог Світлана Ройз в інтерв’ю НВ описала психологічний портрет українців 30-40 років.

На думку Ройз, багато хто з нинішніх 30-річних живуть під гнітом образу хороших хлопчиків і дівчаток, адже такими їх хотіли бачити батьки. Для них було важливо, щоб діти могли вбудуватися в суспільство і стати успішними. Тому вони більше дбали про знання і дипломи дітей, аніж про їхні почуття.

Читайте також: Це може врятувати життя: головні речі, яким варто навчити дітей, аби захистити їх

«Є такий психологічний афоризм: єдина нагорода за те, що ви стали хорошими хлопчиками і дівчатками, – це депресія. І це слова-про наше покоління», – говорить вона.

Психолог зазначила, що сьогодні, коли вихована таким чином людина купує вже своїм дітям безліч іграшок, вона часто купує їх самому собі, своїй внутрішній дитині, а страх за дітей базується на власному життєвому досвіді 30-річних, їхній дитячій невпевненості.

«А ще нашому поколінню належить навчитися з гордістю говорити «Я» і не писати його з маленької літери», – каже Ройз, додаючи, що часто дає своїм дорослим пацієнтам додому письмові завдання, де потрібно написати своє ім’я. Виявляється, багато хто пишуть його з маленької літери.

Крім того, Ройз спростувала тезу, що нове покоління дорослішає.

«А ось тут починається найцікавіше. Дорослішати нам допомагають наші власні діти. Адже вони зовсім інші. Наприклад, покоління дітей 2000-х – це діти мотивації, вони нічого не роблять без того, щоб їм не аргументували, навіщо це потрібно. Вони йдуть за авторитетом, а не за авторитарною людиною. Разом з ними змінюємося ми самі», – каже психолог, і тут же заявляє, що діти не можуть бути щасливішими за батьків, адже головне, що ми можемо зробити для своїх дітей, – це бути щасливими.

«Дивіться, я навіть стала тихіше говорити, так це важливо», – додала вона.

Читайте також: Як підготувати дитину до школи психологічно: поради мамам

Джерело.

You cannot copy content of this page