fbpx

Головний конкурент Adidas i Nike заходить на ринок України

Один із найпопулярніших і найтехнологічніших брендів спортивного одягу американський Under Armour має намір опанувати український ринок. Відповідне повідомлення з’явилося на сайті Асоціації ритейлерів України. Зазначається, що Under Armour планує вивести на український ринок MD Group, пише 24 канал.

“Так, ми будемо представляти Under Armour, але поки не підписали всі документи, тому про подробиці співпраці говорити рано”, – зазначають представники компанії.

Читайте також: Калькулятор життя в Польщі: якими є витрати на найнеобхідніше

Щоправда, за словами іншого співрозмовника Асоціації ритейлерів, прихід до України одного з найпопулярніших на Заході брендів спортивного одягу є питанням вирішеним. Невідомими залишаються лише терміни та умови виведення торгової марки на український ринок.

Зауважимо, що бренд Under Armour з’явився відносно нещодавно – у 1996 році, а заснував його колишній американський футболіст Кевін Планк, який після завершення спортивної кар’єри у 23-річному віці вирішив створити білизну для спортсменів, яка не промокає та не вбирає піт, а також є легкою та зручною.

Відтак, він заснував власну компанію, стартовий капітал якої становив лише 17 тисяч доларів, а цех з пошиття розташовувався у підвалі.

Наразі ж компанія вважається однією з найтехнологічних у світі, оскільки відзначається постійними інноваціями та експериментами з матеріалами. Так, у 2016 році бренд вперше потрапив до відповідного рейтингу від Boston Consulting Group, де в одному ряду з ним перебувають Apple, Google, Microsoft і інші високотехнологічні гіганти.

Читайте також: Де з’являться перші магазини H&M в Україні: компанія назвала можливі варіанти

Крім того, за продажами в США Under Armour вже обігнав Adidas і поступається лише світовому лідерові у виробництві спортивного одягу – компанії Nike, однак на глобальному ринку не може похвалитися серйозними успіхами.

Але у 2016 році Under Armour все ж збільшив свої продажі на 22%, до 4,8 мільярда доларів – в основному за рахунок зростання продажів взуття на 50%. Підтримати темпи зростання компанії допомогла і експансія в країни Європи та Азії.

Додамо, що Under Armour одягає таких спортсменів, як нещодавнього суперника Володимира Кличка – Ентоні Джошуа, найпопулярнішого американського плавця-рекордсмена Майкла Фелпса, тенісиста Енді Мюррея, а також національну збірну США з гімнастики та національну збірну Уельсу з регбі.

You cannot copy content of this page