Події
Фальшивка: росЗМІ жорстко “спалилися” на фейку про Україну

Норвезьке інтернет-видання The Independent Barents Observer звинуватило російські ЗМІ – РІА Новини і “Комсомольську правду” у створенні фейку про українські АЕС.

Йдеться про публікації українського бюро РІА Новини (24.02) і українську “дочку” “Комсомольської правди” (22.02), в яких повідомлялося про фіксування по всій території Європи незначних концентрацій радіоактивного йоду-131, пише FlashNord.

Так, у своїх публікаціях РІА Новини і “Комсомольська правда” приписали The Independent Barents Observer твердження, що “на українських атомних енергостанцій існують серйозні проблеми з централізованим управлінням і виконанням норм і стандартів роботи”.

Читайте також: Новини, яких давно не чули. У Міноборони повідомили хорошу звістку з фронту

“Цитата – фальшива, нічого подібного немає в статті Barents Observer’а про витік йоду-131. Про Україну в цьому матеріалі взагалі немає ні слова”, – заявили в The Independent Barents Observer.

Джерело.

Реклама

Реклама

Related Post

facebook