Події
ДТП кожні три хвилини: чому в Україні стало більше аварій на дорогах

З 2016-го на дорогах загинуло близько 3200 і травмовано понад 32 тисячі осіб.

Українські водії стали частіше потрапляти в ДТП, але загиблих на дорогах менше, ніж рік тому. Такі висновки можна зробити, проаналізувавши дані щодо аварійності за 2016 рік, опубліковані Управлінням безпеки дорожнього руху (УБС) МВС. Але все одно картина сумна: в середньому кожні 3,5 хвилини відбувається аварія, кожні 16 хвилин в ДТП травмується людина, кожні 2 год. 45 хвилин стає на одного загиблого більше.

СТАТИСТИКА. Як видно з інфографіки, незважаючи на майже 12%-ве зростання ДТП, або на 16 тисяч випадків на рік, кількість важких подій впало на 20% – загинуло на 816 осіб менше, ніж 2015 року.

Реклама

На жаль, майже на 500 осіб (+1,5%) збільшилася кількість травмованих. Набагато акуратніше стали поводитися на дорогах пішоходи – їх загинуло на 20% менше, а число аварій через них (наприклад, людина несподівано з’явилася на дорозі) знизилося майже вдвічі. Обережніше їздять і водії: вони рідше перевищують швидкість, акуратніше маневрують і головне – на 20% менше стали пити за кермом. Тобто зростання ДТП, зафіксованих патрульної поліцією, вийшов за рахунок незначних сутичок, в яких постраждало тільки “залізо”. А раніше, на думку експертів, на такі ДТП патрульних не викликали. Традиційно таких дрібних ДТП найбільше в Києві, де за рік відбулося 28% аварій від загальної кількості (43 тис.) Або майже стільки ж, скільки в чотирьох найаварійніших областях країни. Але в Києві загиблих небагато – 110 осіб, або в середньому один на 400 аварій. Водночас як в Львівській області, де втрат на регіон найбільше, один загиблий доводиться на 40 ДТП.

ПОЛІЦІЯ І ЕКСПЕРТИ. Спікер МВС Артем Шевченко впевнений, що і зростання кількості зафіксованих аварій, і зниження числа загиблих пов’язані з новою формою роботи поліції (патрулювання в русі, а не стоячи на місці) і профілактикою. “Поліцейські фіксують всі виявлені ДТП, не відпускаючи винного за хабар, як іноді робили даішники, тому цифра аварій більше, ніж у 2015 року. А загиблих менше тому, що водії стали їздити акуратніше і користуватися ременями безпеки – профілактика дає результат. Хоча ситуація з безпекою на дорогах кардинально поки що не покращилася”, – сказав нам Шевченко. Транспортний експерт Микола Корчмаренко каже, що реально ДТП було ще на 10% більше, ніж реєструє поліція. До статистики поліції не включають аварії, оформлені за європротоколом. Таких, за даними Держфінпослуг, близько 15 тис. на рік.

Юрист з ДТП Вадим Володарський пояснює зростання числа ДТП економією. “Люди намагаються відшкодувати збитки від аварії за рахунок страхкомпанії, за допомогою полісу автоцивілки, звідси і зростання зареєстрованих ДТП, – сказав нам Володарський. – Загиблих стало менше через дорожнечу бензину (люди рідше використовують авто. – Авт.) і збільшення штрафів (наприклад, стягнення за п’яну їзду зросло з 3400 до 10,2 тис. грн)”.

Крім того, експерти прогнозують поліпшення ситуації на дорогах з появою дорожньої поліції на трасах країни. Вона, нагадаємо, має запрацювати цього літа.

Читайте також:  Бойовики зняли на відео, як гатили з “Градів” по Авдіївці

Джерело.

Реклама

Реклама

Реклама

Related Post