Без рубрики
Дізнавайтеся про вимкнення світла через Viber

З 15 березня споживачі ПАТ «Прикарпаттяобленерго», які подали свій номер мобільного в енергокомпанію, та користуються програмою Viber, отримуватимуть повідомлення про планові та аварійні відключення електропостачання через цю програму на своєму смартфоні.

Завдяки Viber-оповіщенню енергетики хочуть охопити ширшу аудиторію та інформувати споживачів незалежно від місця їхнього перебування, особливо в час масових аварійних вимкнень електропостачання, коли лінії Кол-центру перевантажені.

Нагадаємо з 20 лютого цього року споживачі енергокомпанії – користувачі Viber уже отримують повідомлення про стан розрахунків за електроенергію через цей мобільний додаток.

«Для того, щоб отримувати повідомлення від обленерго через Viber споживач має бути зареєстрованим у нашій системі, тобто подати свій номер мобільного телефону у наш Кол-центр за номером 0 800 50 40 20, та завантажити мобільний додаток Viber на свій телефон, – розповідає ініціатор нововведення Наталія Пазюк. – Наразі ми інформуватимемо про планові вимкнення та про масові аварійні вимкнення, у перспективі розширюватимемо цей напрям інформування».

Щодо тих споживачів, які не використовують програму Viber, їх і надалі повідомлятимуть через звичну вже СМС-розсилку. Нагадаємо, що безкоштовна послуга СМС-сповіщення про відключення електропостачання запроваджена компанією два роки тому.

Читайте також:   У “Viber”додали функцію повідомлень, що зникають

Джерело.

Реклама

Реклама

Related Post

facebook