Політика
Балчун не виконав жодного із завдань з реформування “Укрзалізниці”, – експертиза ФРУ

5 червня закінчується термін контракту Балчуна на посаді керівника “Укрзалізниці”. Глава ПАТ “Укрзалізниця” Войцех Балчун не виконав жодне з означених ним завдань для реформування підприємства. Про це йдеться в аналізі діяльності Балчуна Федерацією роботодавців України (ФРУ), повідомляє uaprom.info.

У ФРУ нагадують, пише видання, що 5 червня закінчується термін контракту Балчуна на посаді керівника “Укрзалізниці”, у зв’язку з цим експерти проаналізували хід виконання шести основних завдань, які Балчун визначив для реформування УЗ, щоб перетворити її в “сучасного європейського залізничного чемпіона”.

“Висновок невтішний: жодне з цих завдань не виконано або виконано частково. Насправді під час керівництва Балчуна “Укрзалізниця” вирішувала проблеми власної неефективності за рахунок відправників вантажів та інших ключових секторів економіки”, – зазначили у ФРУ.

Реклама

Так, не була поліпшена організація вантажоперевезень: у жовтні 2016 року через брак дизельного палива УЗ зупинила понад 11 тис. вагонів, що призвело до зриву контрактів між українськими компаніями та їх іноземними партнерами; в березні і квітні 2017 року з вини УЗ українські Гзк недогрузили всього близько 125 тис. тонн ЗРС, збитки оцінено в $7,5 млн валютної виручки.

Заплановане збільшення пропускної здатності на ділянці Комиш-Зоря – Волноваха до 23-х пар вантажних поїздів не досягнуто досі.

Читайте також: Невідомі курорти Одеської області на Чорному морі та річці Дунай

Також, на думку експертів, Балчуну не вдалося досягти прозорості і зниження корупції. Так, у березні 2017 проводився тендер на закупівлю 3 000 піввагонів, проте умови були складені таким чином, що українські вагонобудівні підприємства не могли брати участь у конкурсі.

Також не був здійснений перехід УЗ на формульні контракти при закупівлі дизпалива.

Крім того, УЗ, хоча і збільшила бюджет на капітальні інвестиції, однак фактично не використовує кошти не за призначенням

“Кошти від підвищення тарифів спрямовуються на покриття поточних видатків і погашення кредитів, але не на вирішення проблем з інфраструктурою і дефіцитом локомотивів, – сказано в аналізі ФРУ.

Ініційовано очевидно необґрунтоване підвищення тарифів в 2017 році на 22,5% (офіційний прогноз інфляції від КМУ – 8,5%). При цьому з початку 2017 року спостерігається уповільнення темпів промислового виробництва. Триває технічний дефолт “Укрзалізниці”.

Читайте також: В Україні можуть подорожчати залізничні квитки: названі напрямки

Крім того, експерти відзначають, що також не був поліпшений сервіс пасажирських перевезень, не вдалося повністю модернізувати рухомий склад. Також не були підняті на обіцяний рівень оклади працівників УЗ, не було досягнуто забезпечення безпеки перевезень і вантажів.

Джерело.

Загрузка...

Реклама

Реклама

Реклама

Related Post

facebook